Πραγματικά αυτή η περίπτωση είναι κάτι ξεχωριστό, κάτι θεϊκό στο χώρο της καταπάτησης δρόμων και πεζοδρομίων. Η εν λόγω επιχείρηση στις αρχές Πολυτεχνείου εκμίσθωσε ένα μικρό κατάστημα και… τους βοηθητικούς του χώρους, δηλαδή απλά το πεζοδρόμιο μπροστά και καμιά δεκαριά (αυτές έχω δει έως τώρα) παράνομες θέσεις στάθμευσης σε όλη τη Θεσσαλονίκη σε διαβάσεις, διασταυρώσεις και πεζοδρόμια.
Στα οχήματα προς πώληση υπάρχει αυτοκόλλητο με το τηλέφωνο της «επιχείρησης» και σε πολλά δεν έχει πινακίδες. Αν έχουν αφαιρεθεί από τον ίδιο ή από την τροχαία μικρή σημασία έχει. Ούτε το θράσος του ιδιοκτήτη είναι το πλέον παράξενο. Αυτό που προκαλεί περισσότερο είναι η εξόφθαλμη παραβατικότητα δίχως την παραμικρή προσπάθεια συγκάλυψης που σε κάνει να αναρωτιέσαι: Αν ο εν λόγω κύριος έχει τη δυνατότητα να γεμίζει την πόλη με αυτοκίνητα απροκάλυπτα δίχως φόβο κυρώσεων, τότε τι μπορεί κανείς να πει για την απλά παράνομη στάθμευση ενός ιδιώτη. Το κεφάλαιο των επιχειρήσεων εμπορίας αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών είναι μεγάλο και σίγουρα από τα πλέον ρυπαρά καθώς η πραμάτεια τους είναι μεγάλη και δυσκολεύει τη ζωή μας καταλαμβάνοντας πεζοδρόμια και θέσεις στάθμευσης.
Στα οχήματα προς πώληση υπάρχει αυτοκόλλητο με το τηλέφωνο της «επιχείρησης» και σε πολλά δεν έχει πινακίδες. Αν έχουν αφαιρεθεί από τον ίδιο ή από την τροχαία μικρή σημασία έχει. Ούτε το θράσος του ιδιοκτήτη είναι το πλέον παράξενο. Αυτό που προκαλεί περισσότερο είναι η εξόφθαλμη παραβατικότητα δίχως την παραμικρή προσπάθεια συγκάλυψης που σε κάνει να αναρωτιέσαι: Αν ο εν λόγω κύριος έχει τη δυνατότητα να γεμίζει την πόλη με αυτοκίνητα απροκάλυπτα δίχως φόβο κυρώσεων, τότε τι μπορεί κανείς να πει για την απλά παράνομη στάθμευση ενός ιδιώτη. Το κεφάλαιο των επιχειρήσεων εμπορίας αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών είναι μεγάλο και σίγουρα από τα πλέον ρυπαρά καθώς η πραμάτεια τους είναι μεγάλη και δυσκολεύει τη ζωή μας καταλαμβάνοντας πεζοδρόμια και θέσεις στάθμευσης.